Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Valgomas avokadas

1024 576 Vegan Pipiras

Kaip aš tikrinu, kada yra avokadas sunokęs?

Atskirti, kada avokadas yra sunokęs, nėra sunku, kai jau tikrini ne pirmą kartą. Neprinokę avokadai as mus sunoksta per 2-3d. Duosiu jums kelis patarimus.

  1. Avokadų nepirkite akmeninių, ypač per akcijas.
  2. Mums skaniausi avokadai iš LIDL arba iš RIMI kur yra maišeliuose supakuoti.
  3. Norint sunokinti avokadą laikykite ne šaldytuve, o kambario temperatūroje. Galite laikyti kuo aukščiau pvz ant šaldytuvo.
  4. Dalinuosi video, kaip aš tikrinu ar avokadas sunokęs yra, pažiūrėti galite mūsų instagram puslapyje čia
  5. Taip pat galite nuimti mažą galiuką, kur buvo kotelis. Jei matosi geltona, jis tobūlas valgymui.

Paprasti patarimai iš mūsų patirties!

Skanaus!

p.s jei kila klausimų rašykite <3

Ar žinote?

Avokadas skatina odos ir plaukų regeneraciją, kovoja su smulkiomis raukšlelėmis, todėl puikiai tinka kaukėms. Galima naudoti kaip profilaktinę priemonę prieš burnos ertmės vėžį. Nors vaisius labai kaloringas (100g. – 160 – 200kcal) ir riebus, bet jis puikiai tiks ir padės besilaikant dietos, dėl savo savybės tirpdyti nereikalingų riebalų perteklių. Tris ketvirčiųs šio vaisiaus sudaro mononesotieji (gerieji) riebalai omega-9 ir oleinas. Šie riebalai mažina blogojo cholesterolio kiekį ir padeda apsisaugoti nuo insulto ir širdies ligų.

Jame gausu maistinių skaidulų, suvalgė vidutinio dydžio avokadą, gausite beveik pusę dienos normos rekomenduojamo mažiausios kiekio maistinių skaidulų. Jame daug augalinės kilmės baltymų ir mažai cukraus, neskaitant jo kaloringumo, tai puikus maistas net ir dietos besilaikančiojo racione.

  • Puikiai tinka širdies ir kraujagyslių ligų profilaktikai
  • Teigiamai veikia smegenis
  • Teigiamai veikia nervų sistemą
  • Gerina medžiagų apykaitą
  • Teigiamai veikia kepenis, saugo nuo riebalų kaupimosi
  • Tirpdo riebalų perteklių organizme
  • Mažina cukraus kiekį kraujyje
  • Padeda apsisaugoti nuo vėžio
  • Padeda palaikyti sveiką kūno svorį
  • Gausu polinesočiųjų riebalų rūgščių, kurios mažina kraujo klampumą ir krešėjimą, gerina kraujagyslių sienelių elastingumą
  • Gausu vitaminų: A, B1, B2, B6, C, D, E, G, K
  • Daug kalio, kalcio, geležies, taip pat karotino, biotino ir lecitino

Straipsnis paimtas iš sveika.lt

Komentarai

Komentarų

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.