Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Patarimas : pievagrybių kepimas

1024 765 Vegan Pipiras

Iš mano šeimynėlės pastebėjimų : 

Pievagrybiai mūsų šeimynėlė mėgsta labai. Norint išsirinkti šviežius būtina pirkti tik baltus! Kuo baltesni ir švariasni, tuo jie šviežiasni yra. Geros kokybės / šviežūs pievagrybiai gali išstovėti savaitę laiko šaldytuve ir jiems nieko nenutiks. Nusipirkus ne pirmos jaunystės pievagrybius , palaikius kelias dienas jie patamsėja, juo juodesnis tuo didesnė tikimybė, kad jis jau nebe valgomas.  Taip pat plaunant pievagrybius nerekomenduojame juos laikyti ilgai pakišus po vandeniu, nes jie kaip kepminės prisigers vandens ir kepimą prailgins!

1. Supjausčius pievagrybius griežinėliais (taip patogiau su maisto kombainu, pasirinkus nuo 1-6mm storio, tačiau šį kartą pjausčiau su peiliu). Dėti su nedideliu kiekiu aliejaus į keptuvę pievagrybius. Uždengti dangčiu ir laukti kol atsiras vandens!

 

 2. Jeigu mėgstate dėkite pjaustytų porų, uždenkite dangtį ir „kepinkite“ vandenyje. Kuo daugiau jų tuo skaniau!

3. Atidengti dangtį , 1 kartą pamaišykite, nustatyti didžiausę ugnį ir laukti kol išgaruos visiškai vanduo!

   

Kaip išgaruoja visas vanduo pievagrybiai yra paruošti valgymui, nepamirškite įdėti druskytės!

Skanaus!

P.s Ar žinojai kad 100 g pievagrybiuose yra:

• Vitaminas C – 2 mg
• Vitaminas B12 – 0,26 mg;
• Nikotino rūgštis – 0,5 mg;
• Pantoteno rūgštis – 6,2 mg;
• Folio rūgštis – 0,016 mg;
• B1 ( Tiomin ) – 0,1 mg
• B2 ( riboflavinas) – 0,4 mg;

Šie grybai yra puikus mineralų šaltinis. Mineralų kiekis 100 g:

• Fosforas – 75 mg;
• Kalio – 620 mg;
• Geležies – 1 mg;
• Cinkas – 0,2 mg;
• Natrio – 7 mg.

Komentarai

Komentarų

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.