Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Pievagrybių kepsneliai

480 640 Vegan Pipiras

Paskutiniu metu retai naudojame pievagrybius, tačiau kartais užsinorime, tai gaminame kažką įdomaus. Šį kartą gaminau iš jų kepsnelius, paprastai,vaikai su rankomis ėme ir skanavo nesulaukę vakarienės. Kepimas vyko visiškai be riebalų (kas svarbiausia man). Keptuvę naudojau iCook. Nori? Rašyk! 🙂

Receptas:
250g žalių lęšių
1 raud. paprika
250g pievagrybių
pundelis svogūno laiškų
1 a.š druskos „Kala namak“
1 puod. pilno grūdo avižų dribsnių

Salotos:
Pomidorai, svogūno laiškai, krapai, avokadas, citrinos sultys (laimo), pipirai, druska.

Papildomai:
Grill paprikos humusas (receptas čia)
Bulvės – išvirtos su garais, pakepintos keptuvėje (be riebalų!)

Veiksmas:

Svarbu: pasitaiko ypač žaliuose lęšiuose akmenuku, todėl būtinai apžiūrėkite, ar jų nėra. Galite stipriai sugadinti dantis!

1. Lęšius užmerkite 24val. kartais perplaunant.
2. Nepamirškite, patikrinti ar nėra akmenukų (jei perkate „Skanėja“, tai tikrai visada jų rasite!)
3. Į S formos smulkintuvą dėkite nusausintus lęšius, papriką susmulkinkite iki beveik vientisos masės.
4. Dėkite pievagrybių, smulkinkite juos, tačiau ne iki košės tekstūros.
5. Supilkite masę į dubenį. Dėkite avižų dribsnius, druską, smulkintą svogūną ir išmaišykite.
6. Įkaitinkite keptuvę (ant mažiausios ugnies!!!), kurioje nereikia riebalų. Aš naudoju iCook keptuvę.
7. Į keptuvę dėkite su ledų šaukštu masės, spustelėkite – taps plokšti.
8. Uždenkite dangtį, palaukite kol gerai aprasos. Tada apverskite, laukite vėl kol gerai aprasos.
9. Ištraukite.

Jei neturite tokios keptuvės, kepkite ant mažos ugnies iš abiejų pusių.

10. Patiekite pakepintomis bulvėmis, humusu ir pomidorais.

Skanaus!



Komentarai

Komentarų

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.